søndag 1. mars 2009

Labert på bloggfronten

Det har blitt lite tid til blogging. Rekker ikke engang å lese andres blogger. Ukedagene flyr avgårde med noe på programmet hver eneste dag. Og hele helga har det vært korseminar. Det har vært ei slitsom helg siden jeg har vært potte tett av forkjølelse. Synger som ei kråke og hoster hele tiden. Men allikevel har det vært artig å være med. Vi lærer utrolig mye i løpet av ei helg. Sosial happening på lørdagskvelden hoppet jeg over denne gangen. Da bar det rett hjem under pleddet med nesespray og Fisherman friends. Vi skal ha konsert for barn i VU. Det er et spennende og variert program med gamle barnesanger, litt nyere sanger og litt gjøglerier. Så får vi håpe at mange unger har lyst til å høre på oss.
Har sådd litt mer i uka som gikk, men henger ennå etter. Er svært fornøyd med mine blodbegerspirer, de vokter jeg skikkelig på.
Jeg er ikke helt fornøyd med planterommet mitt. Det blir for varmt. Lysstoffrøret avgir for mye varme. Tenkte ikke på at det kunne bli et problem. Nå løser jeg det ved å ha vinduet på gløtt, men når det blir varmere ute vil ikke det gi noen stor effekt.
Holder på å vekke pelargoniumstiklingene jeg fikk av Raell. Noen ser veldig flotte ut, de har jeg klippet ned og ny blader spretter ut. Mens andre ser mer tvilsomme ut. Er veldig redd for at jeg har mistet de som duftet så godt. Det var et par med veldig frisk og sterk sitronduft. Men det må nok et mirakel til for at de skal våkne til live igjen.
Onsdag reiser jeg til Oslo, skal på autorisasjonskurs for å kunne bruke MTM (medarbeidertilfredshet monitorering). Gleder meg til å få et verktøy man kan tilby bedriftene. Det er alltid noen som etterspør den type kartlegging. Det blir sikkert et intenst kurs, men liker sånne praktiske greier. Og så er vi ganske få deltagere, og da blir det mer veiledning.

Ingen kommentarer: