søndag 22. mars 2009

Priklet blodbeger

I dag er det nydelig vær. Familien er i skibakken, men jeg pingla ut. Har ikke stått på ski i år, og nå er terskelen plutselig blitt veldig høy. Hater å være pysete, men kjente bare ikke at dette er dagen for å tøye grenser.
Skal ut å reise i ettermiddag. Stresstur til Oslo. Kommer sent frem og har kurs til kl 17 i morgen, så siste fly hjem.
Det er bare en uke til vi drar på ferie, og tusen ting som må ordnes. Blant annet prikling, og det har jeg endelig fått unnagjort. Priklet 49 blodbeger, har ennå flere som skal få stå litt til.
Og så har jeg sådd basilikum (sitron, thai og vanlig).
Det har blitt lite blogging i det siste. Har oppdaget Facbook, data er en tidstyv av dimensjoner. Men artig er det lell. Har fått kontakt med ei jeg jobbet sammen med for 20 år siden og en tremenning jeg ikke engang visste jeg hadde.

1 kommentar:

krepsemor sa...

Oj, 49 blodbeger! Skal du ha alle selv? Hehe! Jeg har priklet 24 stk, men har flere som jeg ikke har priklet, og som jeg ikke har hjerte til å kaste! Nå får jeg et bord og et lysarmatur til, så da prikler jeg vel resten jeg også! Lykke til, og god ferie!