lørdag 7. mars 2009

Sol ute og sol inne.

Koser meg med en deilig kopp kaffe, helt alene. Dette er en god start på helga. Skulle gjerne startet helg i går med god mat foran TV. Men i stedet for ble det reising. Har vært på kurs i Oslo. Et hektisk, men spennende kurs. Har problemer med å sove når jeg er på tjenestereiser, og da er det virkelig godt å komme hjem. Måtte ta siste flyet i går, i tilleggg måtte flybussen vente på et forsinket Norvegian-fly.
Ingen unger er hjemme. Jenta er på fjellet med ei venninne og gutten er på overnattingsbursdag. Når vi har fått hentet han, kjører vi på hytta og får oss ei halv hyttehelg. Det blir nok eneste mulighet før påske, så det prioriterer vi.
Ute er det et nydelig vær i dag, det har forsåvidt vært det en god stund nå. Jeg er skikkelig på etterskudd på hagefronten. Men i år er det med overlegg siden vi skal til syden. Skal prøve å begrense meg sånn at det ikke blir så altfor mye for mamma å passe på når vi er borte.
Nå skal jeg på bloggbesøk til Gunda for å sjekke om det er noe godt vi kan lage i kveld.

Ingen kommentarer: