lørdag 22. november 2008

Snart klar til julebord

Nå er det lenge siden jeg har hatt tid til blogging. Det har vært et racerkjør på jobb, vi har mye kursvirksomhet for tiden. Det er veldig artig, men jeg blir så utrolig trøtt etter kursdager, helt utladet. Denne uka har jeg hatt 5 førstehjelpskurs, og det merkes godt. I tillegg hoper jobben seg opp på kontoret, nå har jeg bare flyttet bunkene med ugjort arbeid ut av synet. Det er et stressmestringstiltak som virkelig hjelper. For det kan være skikkelig stressende å se bunker som ligger og venter når man kommer på jobb om morgenen.
Nå har vi fire kursdager igjen før jul, så blir det nok en liten pause på den fronten.
Derfor skal det bli deilig å gå på julebord i kveld og spise god mat, flire og fjotte.
Nå er jeg helt alene hjemme, og det er skikkelig luksus. Mannen har kjørt til Harstad for å hente et gjeng med jenter som har spilt fotball. Så er det bare å håpe at kjøreturen går greit sånn at han ikke kommer altfor sent på festen.
Nå skal jeg legge inn bilder som vi skal vise i kveld, syns det er litt artig med et tilbakeblikk både fra julebordet i fjor og fra arbeidshverdagen hos oss. Og da får vi jo samtidig muligheten til å legge inn litt tull og vas.

1 kommentar:

Ingrid E 's hage 630 moh sa...

Det er deilig med slike kvelder med god mat og drikke. Tull og fjas følger gjerne med da :)
Vi skal til et vennepar i kveld på krabbefest. Jeg vet ikke helt om jeg liker krabbe så godt, men da er det jo bare å drikke desto mer, for det er jo mye mat i god drikke :-D. God fornøyelse :)