lørdag 27. september 2008

Og regnet fosser ned

I dag har vært skikkelig inne-vær. Og jeg som hadde så mange planer. Ikke har jeg vært i form til å kle meg i regntøy og trosse uværet heller.
Det lille hagerelaterte jeg har gjort, har foregått innomhus. Har tatt inn endel krukker og tatt frø. Jeg har også tatt inn en Dahliaknoll, den ligger til tørk. Må få inn de resterende i morgen, er redd for at det plutselig skal bli kaldt.
Venter på pakke fra Scanfil, har bestilt flere frøposer. Fatter ikke at det skal ta så lang tid.
Har foresten laget meg ny blogg i dag. Ønsker å beholde denne som mest mulig hage-blogg. Og da har jeg savnet et sted hvor jeg kan sette inn andre bilder og skrive om alt mulig som ikke er hage-relatert.

1 kommentar:

Miamaria sa...

Jaha? Og hvor finner vi denne nye, fancy blogg, tro? ;)