søndag 19. oktober 2008

Søndagsstemning



Nå er det noe labert på hagefronten. Men i dag skal jeg i allefall forsøke å tømme de siste krukkene. I går ble jeg inspirert av Solfrids blogg til å ta noen bilder fra høst-hagen. Så ble ikke gjort fordi vi hadde besøk stort sett hele dagen. Og i dag regner det. Jeg er ennå ikke ferdig med å sanke frø, så det håper jeg på å få gjort i dag, hvis det ikke er for vått ute.

Omsider har jeg fått posene jeg bestilte fra Scanfil, det har virkelig gått i sirup. Er glad jeg bestilte mange, så har jeg en stund.

Det har vært mye å gjøre i det siste, både på jobb og i fritiden. Det har jo sine fordeler også, har ikke hatt tid til å bla så mye i frøkataloger. Har glatt hoppet over andres anbefalinger om frøsalg her og der. Men det er vel bare foreløbig, plutselig er jeg vel i gull gang igjen. Ikke for det, blir nok ikke noe nød om jeg ikke går amok hos frøfirma i år. Jeg har fremdeles mange frøposer i boksen. I år trodde jeg virkelig at jeg skulle klare å bli tom for "gamle" frø, men den gang ei.

Ingen kommentarer: