lørdag 25. oktober 2008

Nå har jeg snart gått i frø

Uff, så kjedelig det er å rense frø. Har holdt på et par timer nå i kveld, og er ennå ikke ferdig. Håper på å snart kunne legge ut ei bytteliste. Det er ikke så mange sortene, men noe har det da blitt.
I dag har det vært fotballturnering for jenter. Det er som vanlig spennende og artig. Jentene gjorde det bra; ett tap, en uavgjort og to seire.
Mannen er på fjellet, så det har bare vært meg og de to minste hjemme. Minstekaren er forkjølet og har astma-symptomer. Har begynt med Ventoline igjen, så vi håper han slipper skikkelige anfall. Typisk når han blir forkjølt at det setter seg i luftveiene. Syns synd på han, det er jo så slitsomt. Han har vært inne i hele dag, har ikke engang orket å ha besøk av kompiser.
I morgen skal jeg ta inn resten av krukkene og ellers det jeg måtte ha glemt å ta inn. Måtte ut ei natt og samle sammen løse deler som holdt på å forsvinne i stormen. Tror snart jeg skal køye, er bare så trøtt for tiden.

1 kommentar:

Unknown sa...

Huffda. Stakkars gutten. Ikke noe greit det der.