mandag 20. oktober 2008

Frøbokser i farta

Nå er de omreisende frøboksene på tur. Håper ikke jeg har glemt noe viktig.
Ungene har vært på trening i dag. For første gang i historien har de trening til samme tid og på samme sted. Da sparer vi en ettermiddag og det er deilig. Bytter heller på hvem jeg skal se på.
Det ble skikkelig komikveld da ungene og jeg skulle installere Riks-TV. Men vi fikk det da til omsider. Har sett på Sommer nå, og signalene har ramlet ut tre ganger. Håper bare ikke at det er normalt, da blir jeg aggressiv.
I morgen skal jeg til Bodø på jobboppdrag. Forrige gang vi forsøkte, ble flyet kansellert pga teknisk feil. Nå er det meldt stiv kuling, så vi håper at alt går som normalt.

2 kommentarer:

Signe sa...

Det bare spørs det, om du kom deg til Bodø i dag. Vet båter er innstilt, men du kommer kanskje ikke med båt. Håper alt gikk greit.

Berit sa...

Mye vær her i landet, ikke minst på dine kanter. (Her kaller de det storm om det fyker noe lauv bortover, hah!)
Du har gjort en kjempejobb med frøboksene, takktakk!