onsdag 11. februar 2009

Mere sådd

I dag har jeg sådd noen nye krukker. Det meste skal ut i snøen i morgen, men blodbeger og pellis får være inne.
Planterommet fungerer bra, jeg kan grise så mye jeg vil. Og så har jeg alt jeg trenger på et sted uten å måtte rydde mellom øktene. Men savner kjøkkenbenken allikevel, arbeidshøyden er mer passende der.
I går var det frøbyttemøte i Hagelaget. Jolima og jeg hadde et lite innlegg om staudesåing på amatørvis. Tror det falt i smak, det var flere der som ikke hadde erfaring fra såing. Håper vi i allefall har klart å gi litt inspirasjon.
Kom hjem med noen få pakker frø, klarte å begrense meg bra.

1 kommentar:

Miamaria sa...

Oy det var teit, dere kunne jo fått såtipslista mi for utdeling. Siden den først var laget, mener jeg. Eller, den var kanskje mest for sommerblomster, det blir jo noe helt annet. Glem det.

- Men dere har garantert klart å inspirere noen, kan ikke tenke meg annet! :)