fredag 16. januar 2009

Helg igjen og bursdagsfeiring

Og bursdag betyr kakebaking. Anniken feirer sin 12 årsdag i morgen. Først familiebursdag, så overnatting med fotballaget og noen andre venninner.
I et annet forum ba jeg om favorittoppskrifter på kaker, så nå skal jeg bare lage nye kaker. Men først er det kino. Mannen har ei lang liste filmer han har lyst og se, så jeg vet faktisk ikke hva vi skal på i kveld. Håper det er noe morsomt, er nemlig stuptrøtt.
Når jeg leser i de andres blogger, merker jeg at jeg er helt akterutseilt på frøfronten. Har ikke kontroll på frøene, ikke peiling på hva jeg skal så i år. Såjord er ikke kommet i hus, men det har jo sin naturlige forklaring (Hagesenteret har ikke glimtet til i år heller). Blodbeger skulle jeg så mega-tidlig i år, men det er ikke gjort ennå.
Nå koser jeg meg med en kopp kaffe. Angrer ikke ett sekund på Nespressomaskinen, kaffen er bare helt nydelig.

2 kommentarer:

Harryford sa...

Jeg skynder meg å gratulere hagebloggskirver Anniken med 12 års dagen! ;-) 12 år en fin alder!

Kaker, frø, jord, Blodbeger - jo året går sin gang!

- men Nespressomaskin har jeg aldri hørt om!!!! - Oldis!!!

Ok googling gå meg svaret! De skryter fælt på foruma av kaffen!!!

Vivishagerom sa...

Her er det også bursdagsfeiring i helga. Også ei som fyller 12. Vi starta i går og fortsetter hele helga. Må dele opp litt, så jeg kan puste litt inne i mellom. Koselig med bursdag, men ja, mye baking. Lykke til.