onsdag 2. september 2009

Siste sommerøkt i hagen.

I dag har jeg plantet ned de siste planten (tror jeg). Sist jeg sa det, oppdaget jeg flere kasser som sto hos min mor og de hadde jeg glemt av.
Fikk plass i to pallekarmer til alle småplantene.
Det blir spennende å se hva som overlever vinteren, det er nemlig maaange planter der.
Har ikke hørt noe om liljeløkene. Men de er vel rett rundt hjørnet. Og jeg har ikke klart for meg hvor de skal plasseres.
Bestilte frø av Akoen i dag. Hun har mye spennende og jeg her meget god erfaring med fra fra henne.
Har lyst på mange Heuchera. Blir mere og mere glad i de. Og ikke liker sneglene Heuchera, så de får stå i fred.
Nå skal jeg rense frø og pakke de i småposer.

1 kommentar:

Harryford sa...

De er velsignet sneglefri disse heucheraene! Men stenglene tar jeg ned før de blir for "overmodne"

Ps Har ikke plantet en plante i år jeg! Er "avholds" til hagen kommer i orden! - en gang!