tirsdag 16. september 2008

Poteter i lange baner

Puh, i dag har ryggen virkelig fått trimmet seg.
Jeg var så heldig her i vår å nevne for naboen at jeg skulle ønske vi hadde poteter igjen. Han sa at han godt kunne sette litt til oss i enden av gulrotåkeren sin og det takket jeg ja til. Han satte da 4 renner, noe som er altfor mye for oss (som er veldig glad i ris). Så nå har vi gitt bort poteter i dungevis. Vi har også fylt kjelleren og krysser fingrene for at gnagere ikke spiser det opp denne gangen.
Jeg har påtatt meg ansvaret for å administrere den omreisende frøboksen. Det har vært en utrolig respons, vanvittig mange som har meldt seg på allerede første dagen etter at jeg la ut tråd om påmelding. Det blir spennende å se hvor mange det blir til slutt. Takk til de som startet det hele, syns ideen er kjempegod.

2 kommentarer:

Vivishagerom sa...

Kjempe bra at den omreisende frøboksen er igang igjen. Takk til deg og den jobben du gjør og skal gjøre.

Miamaria sa...

Åh, så lur du er som fryser rips! Så langt har jeg ikke tenkt.