mandag 22. september 2008

Pakke i posten

Endelig kom løkene fra Zimtrade, ikke en dag for tidlig. Selv har jeg stort sett bare bestilt liljer, det er en av de siste "dillene".
Den omreisende frøboksen er også ankommet. Det er to bokser rimelig stappa av mange spennende frøposer. Nå er fristen for å melde seg på ikke gått ut ennå. Men hvis det blir mange nok som skal være med, så kommer jeg til å dele boksene på 3.
Er for tiden skikkelig nedsylta av forkjølelse, det påvirker både ork og vilje til å jobbe i hagen. Tok meg en liten frø-runde i går, det er stort sett alt jeg har gjort i hagen på lenge. Det har vært utrolig mildt og flott vær i det siste. Nattefrosten kommer vel som "julekvelden på kjerringa". Både Dahlia og Gladioler står ennå i full blomst. Så nå for tiden er det avskårne blomster både i heimen og på jobben.

2 kommentarer:

Mokki sa...

Jeg venter på løkpakken min fra Bakker... maila kundeservice, skulle komme varer til lager i "disse dager", hrmpf! Ekke begynnelsen av september det!

Miamaria sa...

Nattefrost, uff uff uff.

Det kuleste med liljer er at de er så lettvint å stappe imellom andre stauder, har jeg funnet ut. :)