mandag 19. juli 2010

Feriekos

Et kjapt innlegg på min første feriedag. Her i nord er det surking over en lav sko på grunn av den dårlige sommeren. Lar virkelig ikke været få ødelegge en etterlengtet ferie. Vi skal kose oss uansett, ute eller inne.
Bor for tiden på hytta, men det blir endel kjøring til og fra heimen. Datra har ikke treningsfri, de står på før Norway Cup.
I dag har jeg luket i de forsømte bedene mine her på hytta. Har ikke hatt overskudd til haging når vi har vært her, det har blitt hjemmehagen som har fått størst oppmerksomhet. Men nå er jeg i siget og har en plan om å grave opp alle plantene og gi ny jord samtidig som jeg ommøblerer.

2 kommentarer:

Frøya-Heidi sa...

Helt riktig, vil kan ikke la været ødelegge ferien. Jeg har også første feriedag i dag og været er så som så.Men godt med ferie er det åkke som :)

Ha en fortsatt fin ferie!

Mariann sa...

Ha en fin ferie, så får været bli som det blir.