tirsdag 8. desember 2009

Award


Har fått award av racemosa
Så vidt jeg kan se, så ligger det ingen føringer med awarden. Derfor sender jeg den videre til følgende fordi:

Helen fordi hun har så fine bilder av en nydelig hage og pent håndarbeid i tillegg.
Til Primula fordi hun har hage på nordlige breddegrader, som meg. Hun har en flott hage, som jeg en gang håper på å besøke.
Til Fin i formen fordi det er en inspirerende blogg. Dette er en kreativ dame som virkelig er fingernem.
Rekkehuset får award fordi vi har felles interesser; både hage og håndarbeid.
Anniken får sin award for at hun er ungen min. Artig at ungdommen blogger, hun er dessuten mye flinkere enn meg å legge inn bilder.
Neste award går til Shabilisious fordi hun har god smak, og så "kjenner" jeg eieren fra Hagegal. Der strøk jeg i rettskriving, Shabbylishious er ikke helt enkelt å stave heller.
Ingvilds matblogg har jeg nettopp blitt kjent med da jeg googla etter ei spesiell oppskrift. Dette er ei dame med sans for matkunst, er ofte innom.
Lykkelita er verdens sprekeste høygravide. Bloggen digger jeg fordi den har masse bilder, gode funderinger og mye inspirasjon både på mat- og strikkefronten.
Berit må være den som er mest flittig til å legge igjen koselige kommentarer i bloggen min, derfor får hun awarden.
Catti er scrappe-berte nr 1. Hun lager vanvittig mange, flotte kort. Kanskje jeg spør henne om hjelp til å komme igang med scrapping, en dag når jule-strevet er over.
I bloggen til Min lille lykke, er det massevis av inspirasjon å hente. Her er det interiør som er i fokus. Den dama har virkelig stil.
Så må jeg ikke glemme Mariann, hun er også flink å legge igjen kommentarer. Hun har flere blogger, som jeg prøver å stikke innom av og til.

8 kommentarer:

Lykkelita sa...

Tusen takk for award og for de fine ordene - herlighet, er så lettrørt for tiden at jeg bare sitter her og smiler og slipper noen takknemlige gledestårer.
Klem!!

Berit sa...

Tusen takk fra meg også! Så koselig at du skrev begrunnelse for hver enkelt.

Cathrin sa...

Tuuuusn tuuuusn takk både førr award og fine ord, du e nu bare så søt! :o)
Du ska bare skrik ut etter jul så hiv vi oss rundt å har et aldri så lite scrappeværste, d hadde bare vært så koseli! :o)
-klæm-

Margrethe sa...

Tusen takk for award og fine ord :) Det gleder å se at en blir satt pris på.

Linecas have sa...

Tusen takk! Så koselig. jeg er ikke så god på awarder jeg, men jeg vet så absolutt å sette pris på dem. Klem!

Mariann S sa...

Tusen takk for award og fine ord :)
Setter pris på at du huskar på meg.
Ønsker deg en fin adventssøndag :)

Rekkehuset sa...

Tusen takk for at du tenkte på meg! Det var veldig koselig:-) Ha en fortsatt fin førjulstid, hjertelig hilsen Hanne.

Jannickes Hjemmekos sa...

Hei.
Tusen takk for hilsen i bloggen min. Det var synd at du ble syk da du var i Praha - det var mye bra å shoppe (med det vet du sikkert). Det er kjedelig å bli syk når man er på ferie og spesielt når det kun er noen få dager man er der.

God jul - klem fra Jannicke