tirsdag 23. desember 2008

Lille julaften

Har nettopp kommet tilbake fra byen og er endelig helt ferdig å handle. Ikke en eneste ting har vi glemt, håper jeg.
Om et par timer skal vi til svigersan på grøt. Og så skal vi innom mamma med pakker og juleklemmer før vi kjører på hytta. Trodde vi skulle være helt ferdig pyntet der, men det rakk vi ikke. Så vi må nok pynte treet i kveld. Var innom der i går og fikk bært inn et ekstra kjøleskap og lagt på nytt sengetøy.
Ute er det mildt og snø, skikkelig julevær.
Ønsker alle som er innom ei riktig god jul.

4 kommentarer:

primula sa...

God jul til deg og! Det blir sikkert trivelig med jul på hytta!

Røsslyng sa...

Håper du får en riktig fin jul! :)

fru Sandeggen sa...

God jul til deg!

Tussilago sa...

godt nyttår til deg.
takk for hilsen i min blogg...nå har jeg besøkt deg her.. og det var koselig. kommer på besøk igjen!
Nå har jeg bestemt meg for å bli flittigere med bloggingen, og har laget et innlegg i dag;) vi sees.